fizinfo - Re: [Fizinfo] CEU - megmondók

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] CEU - megmondók

  • From: Tibor Pacher <tibor.pacher AT pulispace.com>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] CEU - megmondók
  • Date: Thu, 15 Jun 2017 18:36:41 +0200

Megjegyzések Sólyom László és három másik neves jogász Amicus Curiae leveléhez, arra a felütésre reflektálva, hogy szereptévesztésben van-e Sólyom.

A folyamathoz és a foglamakhoz (gyors guglizással mindenki utánanézhet):

* parlamenti képviselök - legalább 50 kell ehhez - utólagos nornakontrollt kértek az Áder által aláírt törvényt illetöen az Alkotmánybíróságtól.
* Ezzel van egy folyamatban levö ügy (iktatva, számmal ellátva, stb.)
* Ehhez az ügyhöz írt véleményt (ez az a bizonyos Amicus curiae) négy neves jogász, ami itt olvasható:http://public.mkab.hu/dev/dontesek.nsf/0/af27b40ba3b0b821c1258109003f9b19/$FILE/II_1036_5_2017_%C3%A1ll%C3%A1sfoglal%C3%A1s.002.pdf/II_1036_5_2017_%C3%A1ll%C3%A1sfoglal%C3%A1s.pdf
* Az Alkotmánybíróság vagy figyelembe veszi ezt a véleményt vagy nem.

A Wikipédiából: "An /*amicus curiae*/ (literally, /*friend of the court*/; plural, /*amici curiae*/) is someone who is not a party <https://en.wikipedia.org/wiki/Party_%28law%29> to a case and is not solicited by a party, but who assists a court <https://en.wikipedia.org/wiki/Court> by offering information that bears on the case. The decision on whether to admit the information lies at the discretion of the court."

(Részletesen, akit érdekel: https://en.wikipedia.org/wiki/Amicus_curiae)

Dr. Tibor Pacher
Leader Team PuliSpace / CEO
+36 - 70 - 77 21 727 | +49 - 171 - 62 69 530

www.pulispace.com | Puli Space Technologies Ltd
Offices: H-1056 Budapest | Irányi u. 3.
Seat: H-1161 Budapest | Csömöri út 161

This document may contain proprietary information, intellectual
property, trade names, and logos which may be confidential to Puli
Space Technologies Ltd (PST). Dissemination for any purpose of any part of
the data contained
herein without specific prior written authorization from PST is
hereby prohibited.