fizinfo - [Fizinfo] CEU másképp

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] CEU másképp

  • From: Zoltan Horvath <horvath.zoltan AT wigner.mta.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu, Horvath Zoltan <horvath AT szfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] CEU másképp
  • Date: Sun, 14 May 2017 11:14:08 +0200

Tisztelt Kollégák!

Pironkodva vallom be, hogy engem nem túlzottan érdekelt a CEU, sem a kiválósága, sem a helyezései. Még az sem tartozik a számomra legfontosabb hazai problémák közé, hogy megy vagy marad.

DE: én eddig azt hittem, hogy racionális ember - akár még a pillanatok alatt meghozandó, életmentő (fék, vagy gáz, jobbra vagy balra) - döntései előtt is végez haszon/kár elemzést.

Tisztelettel kérném nálam sokkal bölcsebb kollégáimat, segítsenek megtudnom, hogy:

mi hasznunk származik abból, ha elmegy, illetve

milyen kár ér minket, ha marad?

Utóbbiból talán azt is megérthetem, hogy mit zúdítanak magukra azok az országok, akik befogadnák, vagy ahol már rég működnek hasonló - számomra is kissé – furcsa intézmények.

Üdvözlettel:

Horváth Zoltán

---

  • [Fizinfo] CEU másképp, Zoltan Horvath, 05/14/2017