fizinfo - [Fizinfo] Megjelent a Science on Stage Europe áprilisi Hírlevele

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Megjelent a Science on Stage Europe áprilisi Hírlevele

  • From: sukosd <sukosd AT reak.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Megjelent a Science on Stage Europe áprilisi Hírlevele
  • Date: Mon, 24 Apr 2017 18:34:17 +0200

Kedves Tanár Kollégák!

– Megjelent a Science on Stage Europe 2017. áprilisi *Hírlevele <http://30070.seu.cleverreach.com/m/11289808/15965-ee2c83976c4e24983a05f2f5bae3ed57>* (angolul), benne emlékeztető arra, hogy *május 31-ig* lehet még pályázni a "Európai STEM Bajnokságban" (European STEM Championship) való részvételre. (STEM = Science, Technology, Engineering, Mathematics, azaz természettudományok, műszaki/mérnöki tudományok és matematika).

Ugyancsak a Hírlevélben keresnek még néhány olyan tanár kollégát, akik részt vennének a "Coding in Science Teaching" projektben, amelynek során hasonló oktatási segédanyagot dolgoznak majd ki, mint a korábbi, "futballal" kapcsolatos projektben <http://szinpadon-a-tudomany.hu/FutballSTEM.pdf>.
A jelentkezés határideje ugyancsak *május 31.*

Azok számára, akiknek a levelezőkliense nem támogatja a beágyazott linkeket, itt van a Hírlevélre mutató link külön is:
http://30070.seu.cleverreach.com/m/11289808/15965-ee2c83976c4e24983a05f2f5bae3ed57

Esetleg egyszerűbb mindezeket elérni a http://szinpadon-a-tudomany.hu honlapról kiindulva.:-)

Üdvözlettel,
Sükösd Csaba.

  • [Fizinfo] Megjelent a Science on Stage Europe áprilisi Hírlevele, sukosd, 04/24/2017