fizinfo - [Fizinfo] A Fizika Mindenkié 3.0 - élőben

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] A Fizika Mindenkié 3.0 - élőben

  • From: Tepliczky István <level AT tepi.hu>
  • To: Észlelő amatőrcsillagászok fóruma <leonidak AT mcse.hu>, FIZINFO <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] A Fizika Mindenkié 3.0 - élőben
  • Date: Sat, 22 Apr 2017 08:11:56 +0200

www.galileowebcast.hu

Április 22-én, szombaton 10:30-tól:

BME K épület AudMax terem
A Fizika Mindenkié 3.0
Fizikázz velünk!

Előadások - élő közvetítésünkben is, 10:30-tól:

Megnyitó
Piláth Károly (ELTE Trefort Ágoston Gyakorló Gimnázium): Infrahang és UV fény
Aszódi Attila (kormánybiztos): Atomenergia? Nem kérdés - KELL!
Tungsram Schréder Zrt. fotópályázat DÍJÁTADÁS

Szünet

Tóth Pál: Fizibusz - Zöldjárat: Kísérletező előadás
Csabai István (ELTE Komplex Rendszerek Fizikája Tanszék): Táguló Világegyetem - táguló tudomány
Härtlein Károly (BME Fizikai Intézet): Kísérletező előadás

Előadások helyszíne: BME K épület AudMax terem (Bejárat a Műegyetem rkp. felől, 2 perc séta az M4 Gellért téri megállótól, vagy gyere bringával, van hová lerakni :-) )

Rendezvények országszerte, a részletes program itt:
http://afizikamindenkie.kfki.hu

  • [Fizinfo] A Fizika Mindenkié 3.0 - élőben, Tepliczky István, 04/22/2017