fizinfo - [Fizinfo] A fizika mindenkie 3.0 Lagymanyosi program-Meghivo

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] A fizika mindenkie 3.0 Lagymanyosi program-Meghivo

  • From: Margit Fabian <fabian.margit AT energia.mta.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] A fizika mindenkie 3.0 Lagymanyosi program-Meghivo
  • Date: Tue, 11 Apr 2017 13:13:24 +0200

Kedves Kollégák!

Az Eötvös Loránd Fizikai Társulat égisze alatt, az MTA EK, MTA Wigner FK, BME és ELTE támogatásával idén újra megszerveztük a ‘A fizika mindenkié 3.0’ országos rendezvényt.

Országszerte közel 40 programmal várjuk a fizika és természettudományok iránt érdeklődő kicsiket és nagyokat :)

*http://afizikamindenkie.kfki.hu/*

Az idei budapesti megnyitó a*BME K épületében* tartott rendezvény, amely szombaton,*április 22-én 10:30 -tól* várja az érdeklődőket. A részletes programot csatolom.

Előadást tartanak:

*Piláth Károly: Infrahang és UV fény*

**

*Aszódi Attila: Atomenergia? Nem kérdés – KELL!*

**

*Csabai István: Táguló Világegyetem – táguló tudomány*

valamint Tóth Pál és Hartlein Károly: Kísérletező előadások címmel.

A *BME K épület Aulájában* pedig a*MAFIHE, BYMS, FINE *és*ESZK* tart kísérleti bemutatókat.

Sok szeretettel várunk minden érdeklődőt április 22-én!Jöjjenek, gyertek - jó lesz!

Üdvözlettel,

Fábián Margit

A fizika mindenkié 3.0 esemény koordinátora

  • [Fizinfo] A fizika mindenkie 3.0 Lagymanyosi program-Meghivo, Margit Fabian, 04/11/2017