fizinfo - [Fizinfo] V: PISA-jelentés és MTA

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] V: PISA-jelentés és MTA

  • From: "Horvath Istvan" <Horvath.Istvan AT uni-nke.hu>
  • To: <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] V: PISA-jelentés és MTA
  • Date: Fri, 09 Dec 2016 08:33:43 +0100

Kedves Kollegak!

A PISA jelentessel kapcsolatban van egy szomoru tortenetem.
Fiam evek multan arulta el, hogy az egyik ilyen felmeresen
egyszeruen felidoben megunta az egeszet, es az ido masodik
feleben nem csinalt semmit (mivel szamara semmi tet nem volt).

Ezzel nem allitok semmit. Kulonosen nem allitom, hogy nem
realisak az eredmenyek. Ez csak egy tortenet, ami felhivja a
figyelmet arra, hogy mindenre oda kell figyelnunk.

udvozlettel,
Horvath Pista

| E L F T H I R A D O

| Az Eotvos Lorand Fizikai Tarsulat informacios es vita-lapja

Ha valakinek elkerülte volna a figyelmét:

http://mta.hu/tudomany_hirei/pisa-jelentes-az-mta-kiemelt-strategiai-celja-az-oktatas-fejlesztesenek-sokoldalu-tamogatasa-107205

Üdvözlettel,
Sükösd Csaba.

| A FIZINFO a fizikus informacios rendszer resze

Ezt az e-mailt virus- es SPAM-szuresnek vetettuk ala a filter:mail
MessageLabs rendszerrel. Tovabbi informacio: http://www.filtermax.hu

This email has been scanned for viruses and SPAM by the filter:mail
MessageLabs System. More information: http://www.filtermax.hu