fizinfo - [Fizinfo] CERN-es fizikatanárok találkozója nov. 12-én

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] CERN-es fizikatanárok találkozója nov. 12-én

  • From: Dezso HORVATH <horvath.dezso AT wigner.mta.hu>
  • To: fizinfo <Fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] CERN-es fizikatanárok találkozója nov. 12-én
  • Date: Fri, 30 Sep 2016 22:16:30 +0200 (CEST)

Kedves CERN-es fizikatanár kollégák!

Elnézést kérek a többszörös postázásért! Már több fórumon közreadtuk ennek a találkozónak a hírét, mégsem jutott el mindenkihez, így most a Fizinfon is próbálkozom.

Valamennyi CERN-i továbbképzésben részt vett fizikatanár, valamint az előadásokban, látogatásokban és gyakorlatokban segítő kolléga számára utótalálkozót szervezünk a Piarista Gimnáziumban november 12-én 10 órától. A még alakulóban levő részletes program a

https://indico.kfki.hu/event/442/other-view?view=standard

lapon található. A programra valamennyi korábbi oktatás résztvevőjét, tanárokat és előadókat egyaránt szeretettel meghívjuk. Kérjük, hogy a várható létszám felmérése végett szíveskedjetek rálépni a programban megjelölt Doodle-címre:

http://doodle.com/poll/y38ydasqbnqib3z8

és a neveteken kívül megjelölni, melyik év(ek)ben vettetek részt a programban.

Amint az a programból is látszik, a találkozón részt vesz Horváth Bálint, a Piarista Gimnázium igazgatója, Patkós András, az Eötvös Loránd Fizikai Társulat elnöke, Lévai Péter, az MTA Wigner Fizikai Kutatóközpont főigazgatója, valamint Mick Storr korábbi és Jeff Wiener jelenlegi CERN-es szervező. A rövid üdvözlések után előadásokat tart Jarosievitz Beáta, Sükösd Csaba a korábbi programokról, Oláh Éva és jómagam az idei program értékléséről, valamint Lévai Péter a program jövőjéről. Az ebédszünet után tudományos előadások következnek, Trócsányi Zoltán, Pásztor Gabriella, Szillási Zoltán és Béni Noémi, Varga Dezső, Oláh Éva és Horváth Norbert tartja őket.

Köszönettel és üdvözlettel: Dezső

  • [Fizinfo] CERN-es fizikatanárok találkozója nov. 12-én, Dezso HORVATH, 09/30/2016