fizinfo - Re: [Fizinfo] Magyar siker az idei IgNobelen

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Magyar siker az idei IgNobelen

  • From: Janos Asboth <asboth.janos AT wigner.mta.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Magyar siker az idei IgNobelen
  • Date: Fri, 23 Sep 2016 20:00:55 +0200

Kedves György!

Minden tiszteletem a tiszteletbeli szerkesztői tagságért, de úgy tudom, az
IgNobelt átpozícionálták az 1991-es alapítás óta. Akkor még valóban az volt
a tagline, hogy "amelyeket nem kell vagy nem szabad megismételni", de már
egy ideje az, hogy:
"The Ig Nobel Prizes honor achievements that make people LAUGH, and then
THINK. The prizes are intended to celebrate the unusual, honor the
imaginative — and spur people's interest in science, medicine, and
technology."
forrás: http://www.improbable.com/ig/

Üdv,
Asbóth János