fizinfo - [Fizinfo] Science on Stage hírek

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Science on Stage hírek

  • From: sukosd <sukosd AT reak.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Science on Stage hírek
  • Date: Sun, 24 Jul 2016 15:16:00 +0200

Kedves Tanár Kollégák!

- A Science on Stage Europe újraindította a *Teaching Material* <http://www.science-on-stage.eu/page/display/5/28/0/teaching-materials-2> (Oktatási Anyagok) oldalát. Az angol nyelvű oldalra a Science on Stage Europe tagszervezeteitől érkezett oktatási anyagokat (pl. korábbi Science on Stage Fesztiválokon bemutatott anyagokat, iStage projektek anyagait stb.) töltik fel folyamatosan. Néhány anyag máris megtalálható.

- Ugyancsak megjelent egy *Recommended links for STEM teachers* <http://www.science-on-stage.eu/page/display/5/27/0/recommended-links-for-stem-teachers> (Ajánlott linkek természettudományos tárgyakat tanító tanároknak) linkgyűjtemény is. Az eredeti nyelv mellett ezek valamennyien angol nyelven is elérhetők.

_Közvetlen linkek: _
Teaching Material: http://www.science-on-stage.eu/page/display/5/28/0/teaching-materials-2
Recommended links for STEM teachers: http://www.science-on-stage.eu/page/display/5/27/0/recommended-links-for-stem-teachers

- Megjelent a *Science on Stage Europe 2016. júliusi Hírlevele* <http://30070.seu.cleverreach.com/m/10374282/15965-ee2c83976c4e24983a05f2f5bae3ed57> (angolul).
Közvetlen link: http://30070.seu.cleverreach.com/m/10374282/15965-ee2c83976c4e24983a05f2f5bae3ed57

Akinek a levelező programja nem támogatja a közvetlen linkeket, és nem szeretné begépelni a fenti hosszú karaktersorokat :-), a hivatkozott anyagokat elérheti a Science on Stage Hungary oldaláról is: http://szinpadon-a-tudomany.hu

Üdvözlettel,
Sükösd Csaba.

  • [Fizinfo] Science on Stage hírek, sukosd, 07/24/2016