fizinfo - [Fizinfo] Nagy Károly gyászjelentése (fwd)

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Nagy Károly gyászjelentése (fwd)

  • From: listaadmin <listsadm AT lists.kfki.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Nagy Károly gyászjelentése (fwd)
  • Date: Tue, 12 Jul 2016 19:27:44 +0200 (CEST)

Üdvözlettel/Sincerely/MfG:
E-mail:
listsadm AT lists.kfki.hu

---------- Forwarded message ----------
Date: Tue, 12 Jul 2016 14:22:52 +0200
From: Solyom Jeno
<solyom.jeno AT wigner.mta.hu>
To:
listsadm AT mail.kfki.hu
Subject: Nagy Károly gyászjelentése

Tisztelt Fizinfo!

Szeretném a listára feltetetni Nagy Károly professzor úr gyászjelentését.
Csatoltan küldöm. Az alábbi szöveggel kellene feltenni:

Szomorú szívvel tudatjuk mindazokkal, akik ismerték és tisztelték, hogy
Nagy
Károly, Széchenyi-díjas fizikus, az MTA rendes tagja, az ELTE Elméleti Fizika
Tanszék volt vezetője, az ELTE egykori rektora, a Fizikai Tudományok Osztálya
első elnöke, 2016. július 4-én, életének 90. évében elhunyt. Temetése 2016.
július 19-én 14 óra 30 perckor lesz a Farkasréti temetőben. A gyászjelentés a
csatolmányban olvasható.

Sólyom Jenő, az MTA Fizikai
Tudományok Osztálya jelenlegi elnöke

Eddig a felteendő szöveg.

Köszönettel

Sólyom Jenő

  • [Fizinfo] Nagy Károly gyászjelentése (fwd), listaadmin, 07/12/2016