fizinfo - [Fizinfo] A Szojuz MS-01 űrhajó indítása Bajkonurból - csüt. hajnalban!

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] A Szojuz MS-01 űrhajó indítása Bajkonurból - csüt. hajnalban!

  • From: Tepliczky István <level AT tepi.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] A Szojuz MS-01 űrhajó indítása Bajkonurból - csüt. hajnalban!
  • Date: Wed, 6 Jul 2016 11:59:19 +0200

Következő élő közvetítésünk július 7-én, csütörtökön hajnali 3 órától:

Emberes űrrepülések:
A Szojuz MS-01 űrhajó indítása Bajkonurból
(A NASA TV élő adása élőben - magyar szakkommentárral)

A Szojuz MS-01 űrhajó egy amerikai, egy japán és egy orosz űrhajóssal a fedélzetén indul a kazahsztáni Bajkonur űrközpontból a Nemzetközi Űrállomásra, ahol csatlakoznak az űrállomás személyzetéhez, immár a 48. állandó személyzet tagjaiként. A Szojuz űrhajók legújabb, modernizált rendszerekkel felszerelt változatának első repülő példánya az indítás után kb. két nappal dokkol az űrállomáshoz, majd a három űrhajós megkezdi fél éves munkáját. Az indítás várható időpontja magyar időben 2016.07.07-én (csüt.) 03:36 (01:36 GMT). Élő közvetítésünk hajnali 3 órakor kezdődik, a virtuális stúdió munkatársai: Zsombok Gábor, Vizi Pál Gábor.