fizinfo - [Fizinfo] elft vándorgyűlés

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] elft vándorgyűlés

  • From: SIMON Ferenc <f.simon AT eik.bme.hu>
  • To: Cserti József <cserti AT elte.hu>
  • Cc: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] elft vándorgyűlés
  • Date: Sat, 14 May 2016 13:20:04 +0200 (CEST)

Kedves Józsi,

a 8 helyre eddig 7 meghívót küldtem ki, 4-en már reagáltak (Rakyta, Peru, Bordács, Kormos). Csonka valószíűleg jön, Annamáriát és Leventét még nem értem el.

Ez alapján 1 helyünk még biztosan lenne, meghívhatom arra Beke Dávidot? Előző levelemben írtam arról, hogy Gali Ádám nagyon nyomja, megnéztem a srác dolgait, és nem rossz, sztem meghívható.

Ha további üresedéseink lennének akkor a sorrend: Hagymási, Makk, Pályi, ha lehet, erre is írj lécci, és akkor nem kell minden esetben ezzel, hogy zavarjalak :)

DOFFI-ról szóltam a BME-s témavezetőknek, én is igyekszem saját diákot küldeni.

Várom a rövid válaszodat!
köszi és üdv
Feri

Prof. Ferenc SIMON
BME Fizikai Intézet, Igazgatóhelyettes
TU-Budapest, Institute of Physics, deputy director
http://physics.bme.hu/kapcsolat
http://goliat.eik.bme.hu/~f.simon/
ph. lab.: (36-1) 463-1215
fax: (36-1) 463-4180
mob.: 36-30-452-4705

  • [Fizinfo] elft vándorgyűlés, SIMON Ferenc, 05/14/2016