fizinfo - Re: [Fizinfo] A fizika mindenkié?

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] A fizika mindenkié?

  • From: Balazs Ujfalussy <bu AT szfki.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] A fizika mindenkié?
  • Date: Wed, 20 Apr 2016 03:11:18 +0200

Kedves Karcsi!

Videora nagyon nehez keresni a keresovel!
Osszefoglalot talalsz az esemeny honlapjan, http://afizikamindenkie.kfki.hu. De benne voltunk a TV-ben is, talan felismered magad.... :

http://www.mediaklikk.hu/video/hirado-m1-1200-2016-04-17-i-adas/

a 24:24. perctől -27.-ig.

Egyebkent a reszvevok remelhetoleg foltoltik a rendezvenyuk dokumentaciojat, tavaly is kellett egy-ket het mire kitisztult a kep.
Ha megnezed a tavalyit, latod. Ugyhogy csak turelem, a tanaroknak tanitani is kell, nemcsak fizikamindenkiet dokumentalni.

Udv, Balazs

PS. A beharangozo is sok helyen megjelent:

http://www.ng.hu/Channel/2016/04/11/A-fizika-mindenkie

http://webradio.hu/hirek/kultura/tudomanynepszerusito_programok_a_fizika_mindenkie_orszagos_sorozatban

http://www.szon.hu/tudomanynepszerusito-programok-a-fizika-mindenkie-orszagos-sorozatban/3045043

http://egerradio.hu/hir.php?htip=helyi&hirid=4094