fizinfo - [Fizinfo] Cerni tanulmányút jelentkezési határideje közeleg: április 15.

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Cerni tanulmányút jelentkezési határideje közeleg: április 15.

  • From: sukosd <sukosd AT reak.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Cerni tanulmányút jelentkezési határideje közeleg: április 15.
  • Date: Wed, 13 Apr 2016 10:51:30 +0200

Kedves Kollégák!

Felhívom a figyelmet, hogy az idei - a korábbiakhoz képest megváltozott programú - cerni tanártovábbképzés jelentkezési határideje közeleg.
A jelentkezési határidő *2016. április 15*-én, e hét péntekén jár le.

Az eredeti meghirdetéshez képest némileg enyhültek a feltételek. Nem lesz „vizsga”, csak ha nagyon sok jelentkező lesz. Egy kicsit változott az időrend is, mert így olcsóbb a repülőjegy: augusztus 15-én, hétfőn reggel megy oda a csapat, délben már kezdhetik a programot, és aug. 21-én, vasárnap jönnek vissza. Így lesz egy szabadnap, szombat. *Várólistán a szervezők elfogadnak olyanokat is, akik már vettek részt az Eötvös Társulat által szervezett korábbi tanártovábbképzések valamelyikén. *(A honlapon a kiírásban még nem ez szerepel, de a Jelentkezési Lap már módosult). A repülőjegyet és a cerni szállást szponzori támogatás fedezi, a kint tartózkodás alatt az étkezésről a résztvevők maguk gondoskodnak.

A szervezők nevében, üdvözlettel
Sükösd Csaba.

  • [Fizinfo] Cerni tanulmányút jelentkezési határideje közeleg: április 15., sukosd, 04/13/2016