fizinfo - [Fizinfo] Kísérletek amelyeket látni kell

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Kísérletek amelyeket látni kell

  • From: Härtlein Károly <hartlein AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu, tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Kísérletek amelyeket látni kell
  • Date: Thu, 7 Jan 2016 08:40:45 +0100

Több éves hagyomány a BME Fizikai Intézete fizikus tehetséggondozó programja,
amelynek utolsó eseménye egy kísérleteket bemutató előadás.
2011-ben úgy döntöttünk, hogy az esemény legyen nyilvános, jusson el minél többekhez.

MEGHÍVÓ

Kísérletek, amelyeket látni kell
2016

című rendhagyó fizikaórára

Helyszín: A Műegyetem Fizikai Intézetének nagyelőadója, az F29-es terem
(1111 Budapest. Budafoki út 8.)
Időpont: 2016. január 26. 15 00  (kedd)

A Műegyetem Fizikai Intézetének Tehetséggondozó mérési szakkörének programjának záró eseménye egy rendhagyó fizikaóra, amelyen a kísérleteké a fő szerep. Az előadás minden diák és tanár számára nyilvános.

HK

Härtlein Károly
mesteroktató