fizinfo - [Fizinfo] Három remek csillagászati előadás a héten!

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Három remek csillagászati előadás a héten!

  • From: Tepliczky István <level AT tepi.hu>
  • To: FIZINFO <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Három remek csillagászati előadás a héten!
  • Date: Wed, 18 Nov 2015 11:14:33 +0100

www.galileowebcast.hu

Ma (18-án, szerdán) 18 órától közvetítjük Nagy László előadását "Látogatóban egy törpebolygónál - a New Horizons eredményei a Plútónál" címmel Esztergomból. (Személy szerint már láttam a diaanyagot, már csak ezekért is érdemes megnézni, meghallgatni! :-) )

Holnap (19-én csütörtökön) 17 órától az ELTE "Atomoktól a csillagokig" előadássorozat keretében az Univerzum 3 dimenziós térképéről tart előadást Csabai István (a Fény Nemzetközi Éve alkalmából is).

Szombaton (21-én) délután 14 órától egy tatai csillagászati találkozóról közvetítjük a Kapler-űrtávcső programban közvetlenül részvevő dr. Molnár László előadását "K2: a mentőexpedíció" címmel.

A jövő héten esténként robbanó csillagokról, ismét a Pluto-szondáról és más kisbolygó-missziókról, a színképelemzésről és a kvazárokról fog szó esni, élőben. Jó sávszélességet, hibamentes adatfolyamot minden érdeklődőnek!

Tepliczky István

  • [Fizinfo] Három remek csillagászati előadás a héten!, Tepliczky István, 11/18/2015