fizinfo - [Fizinfo] E-MRS Spring Meeting

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] E-MRS Spring Meeting

  • From: Pécz Béla <pecz AT mfa.kfki.hu>
  • To: 'EK_kutatók' <energiausers AT lists.kfki.hu>, <wignerusers AT wigner.mta.hu>, <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] E-MRS Spring Meeting
  • Date: Thu, 12 Nov 2015 15:01:37 +0100

Kedves Kollégák!

Mint az E-MRS Executive Committee magyar tagja kaptam a mellékelt
programfüzetet a 2016-os Spring Meetingről.

Időpont 2016. május 2-6

Abstract beküldési határidő: 2016 január 15.

Meg vagyok győződve róla, hoyg sokan találnak közte érdekes symposiumot,
akár a félvezetők, akár a biológiai anyagok, energia, vagy nanoanyagok
körében.

Mivel a mellékelt füzet sokkal áttekinthetőbb, mint a weboldal:
http://www.european-mrs.com/meetings/2016-spring/2016-spring-symposia-progra

bátorkodtam szétküldeni.

Üdvözlettel: Pécz Béla

Dr. Béla Pécz

head of department

Thin Film Physics

Institute for Technical Physics and Matl. Sci.

Centre for Energy Research, Hungarian Academy of Sciences

H-1525 Budapest, POBox 49

Hungary

phone: 36-1-392-2587

fax: 36-1-392-2226

E-Mail:
pecz AT mfa.kfki.hu

http://www.mfa.kfki.hu/en/thinfilms

http://people.mfa.kfki.hu/pecz/

  • [Fizinfo] E-MRS Spring Meeting, Pécz Béla, 11/12/2015