fizinfo - [Fizinfo] A fotogrammetria múltja, jelene, jövője - szerdán 18 órától, élőben is

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] A fotogrammetria múltja, jelene, jövője - szerdán 18 órától, élőben is

  • From: Tepliczky István <level AT tepi.hu>
  • To: FIZINFO <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] A fotogrammetria múltja, jelene, jövője - szerdán 18 órától, élőben is
  • Date: Tue, 27 Oct 2015 23:04:46 +0100

(Nem tudom, megjelent-e már, inkább kétszer, mint egyszer sem. :-) )

www.galileowebcast.hu

Következő élő közvetítésünk október 28-án, szerdán 18 órától:

dr. Engler Péter főiskolai docens:
A fotogrammetria múltja, jelene, jövője
(Garai Géza Szabadegyetem, Székesfehérvár)

A fényképezés mindennapi életünk része, többek így örökítjük meg azokat az eseményeket, tárgyakat, amelyek számunkra fontosak. A fényképek azonban nem csak az események megörökítésére, az emlékek felidézésére valók, hanem alkalmasak arra is, hogy segítségükkel a természetes és mesterséges tereptárgyak térbeli helyzetét, paramétereit meghatározzuk. Azt a tudományterületet, ami ezzel foglalkozik, fotogrammetriának hívjuk. A fotogrammetria gyakorlatilag egyidős a fényképezés feltalálásával. Az előadás összefoglalja a fotogrammetriai módszerek és eszközök fejlődésének folyamatát, bemutatja jelenlegi helyzetét és a várható fejlődési tendenciákat.

  • [Fizinfo] A fotogrammetria múltja, jelene, jövője - szerdán 18 órától, élőben is, Tepliczky István, 10/27/2015