fizinfo - [Fizinfo] "A lámpás én vagyok" - Tanárok Éjszakája

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] "A lámpás én vagyok" - Tanárok Éjszakája

  • From: sukosd <sukosd AT reak.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] "A lámpás én vagyok" - Tanárok Éjszakája
  • Date: Tue, 13 Oct 2015 09:58:59 +0200

Kedves Fizikatanárok!

Az Elektrotechnikai Múzeum (1075 Budapest, Kazinczy u. 21.) *2015. november 6.-*án a Múzeumok Őszi Fesztiválja keretében a Tanárok Éjszakáján ingyenes eszközkészítésre hívja az érdeklődő tanárokat. A tervezett foglalkozások mellett közös kísérletezést is beiktatnak. Kérjük, hogy adja tovább az információt ismerős kollégáinak, még akkor is, ha esetleg Ön nem is tudna eljönni!

Regisztrációs lap kitöltése és visszaküldése szükséges! Link: http://gal.elektromuzeum.hu/hirek/osz2015-felhivas.doc
További részleteket lásd az Elektrotechnikai Múzeum honlapján http://elektromuzeum.hu/hu/hirek/101/

A részt venni és kísérletezni óhajtó kollégák a következő email címen jelentkezhetnek a regisztrációs lap visszaküldésével: jarosievitz.zoltan AT gmail.com

Üdvözlettel
Sükösd Csaba.

  • [Fizinfo] "A lámpás én vagyok" - Tanárok Éjszakája, sukosd, 10/13/2015