fizinfo - [Fizinfo] Magyarok a Marson Szeminárium - élőben, szombaton

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Magyarok a Marson Szeminárium - élőben, szombaton

  • From: Tepliczky István <level AT tepi.hu>
  • To: FIZINFO <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Magyarok a Marson Szeminárium - élőben, szombaton
  • Date: Fri, 08 May 2015 12:19:50 +0200

www.galileowebcast.hu

Május 9-én, szombaton 14 órától:

Magyarok a Marson Szeminárium

Magyarország ESA csatlakozáshoz kötődően a "Magyarok a Marson" verseny kiegészítő rendezvényeként megrendezzük a "Magyarok a Marson Szemináriumot". A szemináriumra egyének, vagy csapatok egy bemutatkozó pályaművel jelentkezhetnek. Pályaműveiket a regisztrált résztvevők az alábbi formákban mutathatják be: absztrakt, poszter, ePoster, prezentáció. A szemináriumon bemutatkozó csapatok vagy egyénileg résztvevők a szponzorok által biztosított keret erejéig jutalomban részesülnek.

A rendezvény időpontja 2015. május 9-én (szombaton) 14:00 óra
A rendezvény helyszíne: Óbudai Egyetem Alba Regia Műszaki Kar, Mérnöki Intézet - 8000 Székesfehérvár, Budai út 45. (Bejárat a Hadiárva u. felől)

GW a Facebookon:
https://www.facebook.com/pages/Galileo-Webcast/109432005840823?fref=ts

  • [Fizinfo] Magyarok a Marson Szeminárium - élőben, szombaton, Tepliczky István, 05/08/2015