fizinfo - [Fizinfo] Atomenergiáról - mindenkinek

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Atomenergiáról - mindenkinek

  • From: sukosd <sukosd AT reak.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Atomenergiáról - mindenkinek
  • Date: Fri, 10 Apr 2015 08:45:11 +0200

Kedves Kollégák, Fizikatanárok!

Az Országos Atomenergia Hivatal a TIT Stúdió Egyesülettel és a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemmel közösen *2015. április 17-én *ismeretterjesztő konferenciát rendez „Atomenergiáról – mindenkinek” címmel. Az immár tizenhatodik alkalommal sorra kerülő regionális konferencián neves előadók tekintik át azokat a nukleáris kérdésekhez kapcsolódó területeket, amelyek gyakran előfordulnak a médiában és érdekelhetik a lakosságot.

A konferenciával párhuzamosan a Radioaktív Hulladékokat Kezelő Közhasznú Nonprofit Kft., valamint a Mecsekérc Zrt. kiállítását tekinthetik meg az érdeklődők. A Magyar Nukleáris Társaság a szünetben műszeres bemutatót tart, ahol a résztvevők az atomenergia alkalmazásáról beszélgethetnek a szakemberekkel.

Helyszín: Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Q épület, Q-II előadóterem (1117 Budapest, Magyar tudósok körútja 2.).

A részvétel ingyenes, azonban regisztráció szükséges.

További információ a következő linken található:
http://www.oah.hu/web/v3/OAHPortal.nsf/web?OpenAgent&article=news&uid=CA438EFF073D502EC1257E110044AD7B

Üdvözlettel,
Sükösd Csaba.

  • [Fizinfo] Atomenergiáról - mindenkinek, sukosd, 04/10/2015