fizinfo - Re: [Fizinfo] Stat Fiz Szeminarium, globális felmelegedés

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Stat Fiz Szeminarium, globális felmelegedés

  • From: Istvan Balogh <baloghi.bp AT gmail.com>
  • To: Válas György <g.valas AT freemail.hu>
  • Cc: "fizinfo AT lists.kfki.hu" <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Stat Fiz Szeminarium, globális felmelegedés
  • Date: Tue, 24 Feb 2015 11:17:39 +0100

Kedves György,

Volt a bejegyzésemben két db. idézőjel és egy smiley :-) szimbólum.
Ez azt jelzi, hogy a bejegyzés megértéséhez némi humorérzék és empátia is
szükségeltetik. (Egyik kategória sem tartozik a fizika tudományának
tárgykörébe, ez igaz)

Aki a viccet megmagyarázza, az nyilván nem értette...

Így gondolom:
A Greenpeace az atomenergiát és a géntechnológiát diabolizálja kretén
módon. Ugyanis mint mindennek, ezeknek a technológiáknak is vannak
kockázataik az előnyök mellett. Aki csak ezeket nagyítja fel, függetlenül
attól, hogy a kockázatokat kezelni és minimalizálni lehet, az olyan szinten
van, mint aki elutasítja a gyerekének adott Szabin cseppet vagy kanyaró
oltást.

üdvözlettel:
Balogh István

2015. február 23. 22:12 Válas György írta,

--
Dr. Balogh István

tel: 06 30 431 6881

Ez az uzenet es annak barmely csatolt anyaga bizalmas, jogi vedelem alatt
all, a nyilvanos kozlestol vedett.
Az uzenetet kizarolag a cimzett, illetve az altala meghatalmazottak
hasznalhatjak fel. Ha On nem az uzenet
cimzettje, ugy kerjuk, hogy telefonon, vagy e-mail-ben ertesitse errol az
uzenet kuldojet es torolje az
uzenetet, valamint annak osszes csatolt mellekletet a rendszerebol. Ha On
nem az uzenet cimzettje, abban
az esetben tilos az uzenetet vagy annak barmely csatolt mellekletet
lemasolnia, elmentenie, az uzenet tartalmat
barkivel kozolnie vagy azzal visszaelnie.

This message and any attachment are confidential and are legally
privileged. It is intended solely for the
use of the individual or entity to whom it is addressed and others
authorised to receive it. If you are not
the intended recipient, please telephone or email the sender and delete
this message and any attachment from
your system. Please note that any dissemination, distribution, copying or
use of or reliance upon the
information contained in and transmitted with this e-mail by or to anyone
other than the recipient designated
above by the sender is unauthorised and strictly prohibited.