fizinfo - [Fizinfo] Kísérletek, amelyeket látni kell

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Kísérletek, amelyeket látni kell

  • From: Härtlein Károly <hartlein AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu, tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Kísérletek, amelyeket látni kell
  • Date: Thu, 15 Jan 2015 09:51:33 +0100

Meghívó!

A Műegyetem Fizikai Intézete Tehetséggondozó mérési szakkörének záró eseményére. Rendezvényünk egy rendhagyó fizikaóra, amelyen a kísérleteké a fő szerep. Az előadás minden diák és tanár számára nyilvános.

Kísérletek, amelyeket látni kell

2015

című rendhagyó fizikaóra

Helyszín: A Műegyetem Fizikai Intézetének nagyelőadója, az F29-es terem (1111 Budapest. Budafoki út 8.)

Időpont: 2015. január 27. 15 ^00 (kedd)

A rendezvény honlapja: http://jedlik.phy.bme.hu/experiments/

Ezen az oldalon található az előző évek archívuma is.

A rendezvényt a Budavári Schönherz Stúdió közvetíti. A közvetítés oldala:

http://bss.sch.bme.hu/kiserletek

Ezen az oldalon már most kipróbálható, közvetítő vonal.

Härtlein Károly

  • [Fizinfo] Kísérletek, amelyeket látni kell, Härtlein Károly, 01/15/2015