fizinfo - RE: [Fizinfo] 333 furfangos feladat

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

RE: [Fizinfo] 333 furfangos feladat

  • From: kurti AT virag.elte.hu
  • To: "Kovács László" <klaci AT ttk.nyme.hu>
  • Cc: "fizinfo AT lists.kfki.hu" <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: RE: [Fizinfo] 333 furfangos feladat
  • Date: Sat, 22 Nov 2014 17:26:06 +0100

Tisztelt Kovács László! Kedves Laci!

Hm, ez a szempont nem is jutott eszembe, pedig van benne igazság ...
Azért néhány gondolat, ami hirtelen eszembe jut:
1) Ez egy most megjelent, fantasztikusan jó példatár. Az első példányokat
az Eötvös-verseny tegnapi eredményhirdetésén kapták jutalmul a díjazott
diákok és tanáraik. Az, hogy mennyire borsos az eredeti ára nézőpont
kérdése. Hogy Honyek Gyula tegnap nekem mondott szavait idézzem: hány
forintot is ér egy furfang? (Mondjuk egy mozijeggyel érdemes
összehasonlítani...)
2) A viccet félretéve, valóban nem olcsó könyv. Ezért gondoltuk, hogy
segítünk a diákoknak és tanároknak a kedvezményes vásárlási lehetőséggel.
Ekkora kedvezmény mellett nem gondolnám, hogy az "átutalás ára" számottevő
tényező lenne, de lehet, hogy tévedek.
3) Az ELFT Titkársága pontosan azért költözött le a KFKI telephelyről,
hogy ezzel is segítsünk a tanároknak. Az új hely a Ráday utcában sokkal
könnyebben elérhető. Úgy gondolom, sok vidéki tanár is azért időnként
megfordul Budapesten. Nyilván, ha kell, egymásnak is tudnak segíteni a
közel lakó vagy dolgozó kollégák. Igény esetén a könyvet más helyen is át
lehet majd venni, pl. a Tanári Ankéton.
4) Természetesen, ha ez csak komplikációt jelentene, akkor nem "kötelező"
élni ezzel a lehetőséggel (bocsánat ezért a megjegyzésért). Mi tényleg
csak segíteni szeretnénk azoknak, akik élni akarnak/tudnak vele.

Baráti üdvözlettel,
Kürti Jenő