fizinfo - [Fizinfo] Eötvös-verseny eredményhirdetés

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Eötvös-verseny eredményhirdetés

  • From: Vankó Péter <vanko AT mono.eik.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Eötvös-verseny eredményhirdetés
  • Date: Wed, 12 Nov 2014 16:36:30 +0100

Tisztelt Listaolvasók!

A 2014. évi Eötvös-versenyt október 17-én rendeztük meg.
A feladatok itt megtekinthetők: http://mono.eik.bme.hu/~vanko/fizika/Eotvos_2014.pdf

A verseny eredményhirdetése november 21-én,pénteken du. 4 órakor lesz, helye: ELTE TTK északi tömb, 1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A, -1.75 konferenciaterem.
Az eredményhirdetésre minden érdeklődőt szeretttel várunk.

Nagyon örülnénk, ha minél többen el tudnának jönni az 50 és 25 évvel ezelőtti díjazottak közül is!
50 éve 1964-ben az Eötvös-versenyt Corradi Gábor nyerte, Doskar Balázs 2., Lakó Ferenc 3. volt.
25 éve, 1989-ben Antal Csaba és Rékasi János első díjat, Laux Ádám, Somfai Ellák és Szabó Szilárd 2. díjat, Boncz András, Késmárki Szabolcs és Kovács Attila pedig 3. harmadik díjat kapott.

Üdvözlettel
Vankó Péter

  • [Fizinfo] Eötvös-verseny eredményhirdetés, Vankó Péter, 11/12/2014