fizinfo - [Fizinfo] 2014. évi Eötvös-verseny - 50 és 25 évvel ezelőtti díjazottak

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] 2014. évi Eötvös-verseny - 50 és 25 évvel ezelőtti díjazottak

  • From: Vankó Péter <vanko AT mono.eik.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] 2014. évi Eötvös-verseny - 50 és 25 évvel ezelőtti díjazottak
  • Date: Fri, 10 Oct 2014 08:54:17 +0200

Tisztelt Listaolvasók!

A 2014. évi Eötvös-versenyt október 17-én rendezzük meg. A versenyen középiskolások és idén érettségizettek vehetnek részt, 15 helyszínen.
Részletes információ: http://mono.eik.bme.hu/~vanko/fizika/eotvos.htm
Kérem, hívják fel tanítványaik és ismerőseik figyelmét a versenyre!

A verseny eredményhirdetése november 21-én du. 4 órakor lesz. Erre az alkalomra az elmúlt években kialakult hagyomány szerint szeretnénk meghívni az 50 és 25 évvel ezelőtti díjazottakat.
50 éve 1964-ben az Eötvös-versenyt Corradi Gábor nyerte, Doskar Balázs 2., Lakó Ferenc 3. volt.
25 éve, 1989-ben Antal Csaba és Rékasi János első díjat, Laux Ádám, Somfai Ellák és Szabó Szilárd 2. díjat, Boncz András, Késmárki Szabolcs és Kovács Attila pedig 3. harmadik díjat kapott.

Kérem, hogy ha a díjazottak közül valaki olvassa ezt a levelet, akkor keressen meg emailben (vanko AT mono.eik.bme.hu), illetve aki kapcsolatban van valamelyikükkel, továbbítsa neki ezt a kérést.

Köszönettel és üdvözlettel
Vankó Péter