fizinfo - [Fizinfo] Ortvay verseny ---- meg mindig feladatokat varunk

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Ortvay verseny ---- meg mindig feladatokat varunk

  • From: Cserti József <cserti AT elte.hu>
  • To: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Ortvay verseny ---- meg mindig feladatokat varunk
  • Date: Wed, 08 Oct 2014 17:27:23 +0200

Tisztelt kollégák!

2014. október 22. és november 3. között rendezzük meg a 45. (és immár 17.
alkalommal nemzetközi) Ortvay Rudolf Fizikai Feladatmegoldó Versenyt.

Kérjük azokat a kollégákat (kutatókat, oktatókat, tanárokat, diákokat),
akiknek a versenyen kitűzésre alkalmas feladatuk van, október 10-ig küldjék
el a dgy4242 at gmail.com ÉS a cserti at elte.hu címre.

Megköszönjük, ha a feladat magyar szövegéhez a "hivatalos" angol szöveget
is mellékelik, valamint ha egy rövid megoldási vázlatot is küldenek. A
feladatok kitűzőit egyben megkérjük, hogy vállalják el a beérkező
megoldások értékelését, pontozását is. (Ha ez valamiért - pl. külföldi út
miatt - nem lehetséges, a zsűri megszervezi a javítást.)

A verseny eredményhirdetése december 4-én lesz az ELTE lágymányosi
épületében. A díjkiosztás után a legjobb megoldó (ennek hiányában a feladat
kitűzője) ismerteti az egyes feladatok megoldását. Minden feladatkitűzőt,
megoldót, próbálkozót és mezei érdeklődőt szeretettel várunk!

A feladatok október 22-én délben jelennek meg magyar és angol nyelven a
verseny weblapján (ahol a részletes szabályok már most is olvashatók):

ortvay.elte.hu

Várjuk a feladatokat!

A szervezők nevében
Cserti József és Dávid Gyula