fizinfo - [Fizinfo] XX: Orszagos Szkeptikus

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] XX: Orszagos Szkeptikus

  • From: "Hudoba, György" <hudoba.gyorgy AT arek.uni-obuda.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] XX: Orszagos Szkeptikus
  • Date: Sat, 30 Aug 2014 21:46:43 +0200

Tisztelt FIZINFO olvasók!

Örömmel jelentem, hogy megújult a szkeptikus honlapunk, ami HTML5 kompatibilis és tableten és okostelefonon is élvezhető. A portál kis mértékben tartalmilag is bővült, érdemes körülnézni. (A kezdeteink kezdetéről "Az oroszlán barlangjában" címszó alatt lehet tájékozódni, a cikkek és a kiadványok összefoglalója pdf-ben letölthetők.)

Egyúttal jelzem, hogy ez évben, 2014. november 15-én immár huszadik alkalommal rendezzük meg a szkeptikusok országos találkozóját.

Végezetül a honlapra feltettem a fórumon nagy visszhangot kiváltó "Szkeptikus felmérés v1.0" minden lényeges információt tartalmazó anyagát. A már eddig is elérhetőkön kívül a "Korreláció analízis" címszó alatt számos kérdéspárra grafikonokat készítettünk, melyekből ki-ki vérmérséklete és belső meggyőződése szerint következtetéseket vonhat le.

Honlapunk címe:

http://telapo.datatrans.hu/szkeptikus/

Jó böngészést.

Hudoba György

  • [Fizinfo] XX: Orszagos Szkeptikus, Hudoba, György, 08/30/2014