fizinfo - [Fizinfo] ELFT Küldöttközgyűlés május 24-én

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] ELFT Küldöttközgyűlés május 24-én

  • From: kurti AT virag.elte.hu
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] ELFT Küldöttközgyűlés május 24-én
  • Date: Sat, 5 Apr 2014 21:24:20 +0200

Az Eötvös Loránd Fizikai Társulat 2014. évi Küldöttközgyűlése

Az Eötvös Loránd Fizikai Társulat ez évi Küldöttközgyűlését
2014. május 24-én, szombaton 10.00 órai kezdettel tartja
az Eötvös Loránd Tudományegyetem Fizikai épületének (Budapest, XI. Pázmány
Péter sétány 1/A) 083. előadótermében (Eötvös-terem).

A Küldöttközgyűlés nyilvános, azon bárki részt vehet. A Küldöttközgyűlésen
a Társulat bármely tagja felszólalhat, de a szavazásban csak a területi és
szakcsoportok által megválasztott és küldöttigazolvánnyal rendelkezô
küldöttek vehetnek részt.

Amennyiben a Küldöttközgyűlés a meghirdetett időpontban nem
határozatképes, akkor munkáját 10.30-kor, vagy a napirend előtti előadás
után kezdi meg. Az ily módon megismételt Küldöttközgyűlés a megjelent
küldöttek számára való tekintet nélkül határozatképes, de a jelen
értesítésben szereplő tárgysorozatot nem módosíthatja.

A hagyományos napirend előtti előadást (kezdete 10 óra) Szabó Gábor (SzTE)
tartja "Az ELI és alkalmazásai" címmel.

A Társulat Elnöksége a következő tárgysorozatot javasolja:

1. Elnöki megnyitó; 2. A Szavazatszámláló bizottság felkérése; 3.
Főtitkári beszámoló, 3.1 A 2013. évi közhasznúsági jelentés, 3.2 A 2014.
évi költségvetés, 3.3 Divíziók és új szakcsoport, 3.4 Stratégia, 3.5
Határozati javaslat; 4. A Felügyelô Bizottság jelentése; 5. Vita és
szavazás a napirend 3.–4. pontjaival kapcsolatban; 6. Előterjesztés az új
elnök megválasztására; 7. Vita és választás; 8. A Társulat díjainak
kiosztása; 9. Zárszó.

Kürti Jenő
az ELFT főtitkára

A Küldöttközgyűlésre vonatkozó hír olvasható a Fizikai Szemle áprilisi
számában illetve a Társulat honlapján:
http://elft.hu/content/kozgyules_2014 .

  • [Fizinfo] ELFT Küldöttközgyűlés május 24-én, kurti, 04/05/2014