fizinfo - [Fizinfo] Lovas István - Gyászjelentés

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Lovas István - Gyászjelentés

  • From: Kádár György <kadargy AT mfa.kfki.hu>
  • To: FIZINFO <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Lovas István - Gyászjelentés
  • Date: Fri, 04 Apr 2014 07:26:45 +0200

Tisztelt kollégák!
Itt találhatjátok Lovas Bátyó családja gyászjelentését, és elolvashatjátok 75 éves korában önmagáról elmondott élettörténetét és életfilozófiáját is:
http://wwwold.kfki.hu/fszemle/archivum/fsz0610/lovas0610.html
Üdv: KGy

A Gyászjelentés szövege:

Okuljatok mindannyian e példán.

Ilyen az ember. Egyedüli példány.

Nem élt belőle több és most sem él,

s mint fán se nő egyforma két levél,

a nagy időn se lesz hozzá hasonló.

    Kosztolányi Dezső

Mély fájdalommal tudatjuk, hogy

Dr. Lovas István

fizikus, egyetemi tanár, a Magyar Tudományos Akadémia rendes tagja

életének 83. évében, 2014. március 30-án, hosszú betegség után elhunyt.

Szeretett halottunk búcsúztatása 2014. április 11-én, 12:30 órakor lesz

a Farkasréti Temető ravatalozójában, a római katolikus egyház szertartása szerint.

(Koszorúk, virágcsokrok helyett a Piarista tanító szerzetesrend támogatását kérjük.)

Kérésének tiszteletben tartásával szülőfalujában, a gyöngyöshalászi temetőben, szűk családi körben, 2014. április 12-én, 13:00 órakor helyezzük örök nyugalomra.

Gyászolják:  felesége, gyermekei és menyei, unokái, dédunokái, testvére és családja, rokonai és barátai.

Táviratcím: 1121 Budapest, Eötvös út 47-49 G/1

  • [Fizinfo] Lovas István - Gyászjelentés, Kádár György, 04/04/2014