fizinfo - RE: [Fizinfo] Lányok Napja az MTA Wigner FK-ban

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

RE: [Fizinfo] Lányok Napja az MTA Wigner FK-ban

  • From: "Tamas S. Biro" <Biro.Tamas AT wigner.mta.hu>
  • To: Kovács László <klaci AT ttk.nyme.hu>
  • Cc: Levai Peter <levai.peter AT wigner.mta.hu>, "fizinfo AT lists.kfki.hu" <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: RE: [Fizinfo] Lányok Napja az MTA Wigner FK-ban
  • Date: Tue, 25 Mar 2014 11:02:11 +0100 (CET)

Tisztelt Érdeklődő!

Az MTA Wigner Fizikai Kutatóközpont számos nyílt rendezvényt
szervez; felhívnám figyelmét a Magyar Tudomány Ünnepéhez
kötődő novemberi Wigner Nyílt Napokra, illetve idén a
CERN 60 éves évfordulóját ünneplő, szeptember 28-án és 29-én
tartandó rendezvényünkre. Ezek során is lehetőség lesz
hasonló ismerkedésre a kutatóhellyel és a kutatókkal.
Készül továbbá a "nanobusz" és a "bozonbusz" programunk,
mozgó kiállításokkal, amelyeket Budapest és az ország
több pontján a jövőben szintén korlátozás nélkül látogathat
majd minden érdeklődő személy és közösség.

A Lányok Napja - mint ezt neve is mutatja - adott célközönség
számára szervezett rendezvény, s ezért erre természetes módon
azokat várjuk, akiknek ezt az eseménysorozatot tartjuk.
Egyetértve és együttműködve a NATE (Nők a Tudományért Egyesület)
tagjaival különösen fontosnak tartjuk, hogy olyan társadalmi
rétegekben is célzottan igyekezzünk felkelteni az érdeklődést
a fizika és más, kapcsolatos modern kutatások iránt, akiknek
látókörében ez a terület "hagyományosan" kisebb eséllyel jelenik
meg.

Ezen a rendezvényen tehát érdeklődő fiatalemberek (az általunk
szervezett formában) nem fognak részt venni. Viszont kiváló,
mindkét nembeli előadók fogják a közönséget nem mindennapos
szellemi élményben részesíteni.

Üdvözlettel

Biró Tamás Sándor
MTA Wigner FK RMI