fizinfo - Re: [Fizinfo] Humor

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Humor

  • From: Kovács László <klaci AT ttk.nyme.hu>
  • To: "mayer.istvan AT ttk.mta.hu" <mayer.istvan AT ttk.mta.hu>, "Geza I. Mark" <mark AT sunserv.kfki.hu>
  • Cc: "fizinfo AT lists.kfki.hu" <fizinfo AT lists.kfki.hu>, Revesz Marta <reveszmarta100 AT gmail.com>, "mayer AT chemres.hu" <mayer AT chemres.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Humor
  • Date: Thu, 21 Nov 2013 15:34:51 +0000
  • Accept-language: hu-HU, en-US

Ez vicc, de a Feleségemmel analóg dolog történt. A szokásos kis utcák egyikén
kerékpározik, és jön vele szemben néhány autó. Megkérdi az egyik járókelőt:
-Ez nem egyirányú utca?, én ugy tudom, hogy az.
- Igen, igen, csakhogy a másik irányból! Udv KL

Feladó:
fizinfo-bounces AT lists.kfki.hu

[fizinfo-bounces AT lists.kfki.hu]
; meghatalmaz&#243;: Istvan Mayer
[mayer.istvan AT ttk.mta.hu]
Küldve: 2013. november 21. 14:57
Címzett: Geza I. Mark
Másolatot kap:
fizinfo AT lists.kfki.hu;
Revesz Marta;
mayer AT chemres.hu
Tárgy: Re: [Fizinfo] Humor

| Az ELFT adoszama (ide kerjuk az SZJA 1 szazalekat!): 19815644-2-41 |
| A levelezesi lista az Interneten nyilvanos forum. |
Ha már a humornál tartunk, ez a vicc jutott eszembe:

Kedves hallgatóink, közlekedési híreket mondunk: az X főúton egy őrült
autós a helyes iránnyal szemben hajt.
Egy sofőr hallgatja és felkiált: Mi az hogy egy! Legalább ezer!

Elnézést!
M.I.

> [...]
> Tisztelt Olvasók,

> Igen, a humor talán a legjobb eszköz az áltudomány ellen! Különösen,
> mivel a laikusok nem tudják, "kinek van igaza", az újságírók meg
> hajlamosak "bemutatni az ellentétes álláspontokat". Érdemes volna ezeket
> a filmeket magyarul is megcsinálni! Laár András humorára emlékeztet
> kicsit ez a video.
>
> Márk Géza

> Fizinfo AT lists.kfki.hu

> | Informacio: https://mailman.kfki.hu/listinfo/fizinfo |
> | |
> | A beerkezo levelek feldolgozasat program vegzi. |

Prof. Istvan Mayer
Research Centre for Natural Sciences
(formerly called: Chemical Research Center)
Hungarian Academy of Sciences
H-1525 Budapest, P.O.Box 17, Hungary

Phone: (+361) 438-41-41, -42...-45 (ext. 295, 107)
Fax: (+361) 438-1168, 438-1143, 438-1142, 325-7554

e-mails:
mayer AT chemres.hu,

mayer.istvan AT ttk.mta.hu