fizinfo - [Fizinfo] SPAMMER a telenor halozataban

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] SPAMMER a telenor halozataban

  • From: Gusztav Schay <schayg AT gmail.com>
  • To: abuse AT telenor.hu
  • Subject: [Fizinfo] SPAMMER a telenor halozataban
  • Date: Wed, 20 Nov 2013 16:59:22 +0100

Tisztelt Telenor,

a FIZINFO fizikus lista neveben a telenor halozatabol illegalisan
spam-et kuld valaki. Az alabbi egy ilyen level teljes masolata, a
fejleccel egyutt.

Kerem, ha ki tudjak deriteni ki volt az, intezkedjenek a spammeles
megszunteteserol.

A FIZINFO a magyarorszagi fizikus kutatok fontos listaja,
ellehetetlenitese tehat a tudomanyos kutatast zavarja meg.

Segitseguket elore is koszonom,

udvozlettel:

Dr.Schay Gusztav,

SOTE Biofizikai es sugarbiologiai intezet.

A level masolata:

by mx.google.com with ESMTPS id
f42si9822392eet.196.2013.11.19.13.36.10
for
<schayg AT gmail.com>
(version=TLSv1 cipher=RC4-SHA bits=128/128);
Tue, 19 Nov 2013 13:36:11 -0800 (PST)
Received-SPF: neutral (google.com: 84.225.255.32 is neither permitted
nor denied by best guess record for domain of
fizinfo-request AT lists.kfki.hu)
client-ip=84.225.255.32;
spf=neutral (google.com: 84.225.255.32 is neither permitted nor
denied by best guess record for domain of
fizinfo-request AT lists.kfki.hu)

smtp.mail=fizinfo-request AT lists.kfki.hu