fizinfo - Re: [Fizinfo] Fekete Gábor hamisításai és zaklatásai

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Fekete Gábor hamisításai és zaklatásai

  • From: Kadlecsik József <kadlecsik.jozsef AT wigner.mta.hu>
  • To: Sandor Zoletnik <zoletnik.sandor AT wigner.mta.hu>
  • Cc: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Fekete Gábor hamisításai és zaklatásai
  • Date: Tue, 19 Nov 2013 16:02:57 +0100 (CET)

On Tue, 19 Nov 2013, Sandor Zoletnik wrote:

> Én úgy gondolom ez már kimeríti a zaklatás tényállását, tehát
> tulajdonképpen feljelentést kellene tenni a rendőrségen. Nem tudom kinek
> kellene ezt megtenni, a Wigner FK-nak mint a levlista üzemeltetőnek vagy
> azoknak akik kapják a leveleket.

Az ELFT vagy akiknek a nevével, email címével Fekete Gábor visszaélt,
természetesen bármikor tehetnek feljelentést és részünkről minden
szükséges adatot a rendelkezésükre bocsátunk.

A lista tagjait bátorítom, hogy minden hamisítást jelezzenek Fekete Gábor
szolgáltatója, a Telenor felé
(postmaster AT telenor.hu,

abuse AT telenor.hu).

Üdvözlettel,