fizinfo - [Fizinfo] PhD és posztdok állások Bécsben

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] PhD és posztdok állások Bécsben

  • From: SIMON Ferenc <simon AT esr.phy.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] PhD és posztdok állások Bécsben
  • Date: Tue, 29 Oct 2013 11:25:16 +0100 (CET)

A Bécsi Egyetemről Prof. Pichler kérésére továbbítok 6 PhD és 3 posztdok állás kiírást különböző témákban. Elnézést kérek azoktól akiket a csatolmány zavar, én is így kaptam meg. Kérem, hogy az érintett
fiatal kollégákhoz juttassák el az információt ezekről a lehetőségekről.

Köszönettel:
Simon Ferenc

Prof. Ferenc SIMON (PhD, DSc)
http://homepage.univie.ac.at/Ferenc.Simon/
Dept. of Physics Budapest Univ. of Techn. and Econ.
H 1521 Budapest POBox 91 HUNGARY
ph. lab.: (36-1) 463-1215
ph. secr.(hung. only) (36-1) 463-1438
fax: (36-1) 463-4180

  • [Fizinfo] PhD és posztdok állások Bécsben, SIMON Ferenc, 10/29/2013