fizinfo - [Fizinfo] állásajánlat: tud. munkatárs, MTA TTK KPI (hangforrások, emberi észlelés modellezése)

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] állásajánlat: tud. munkatárs, MTA TTK KPI (hangforrások, emberi észlelés modellezése)

  • From: Tamas Biro <tambiro AT gmail.com>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Cc: winkler.istvan AT ttk.mta.hu
  • Subject: [Fizinfo] állásajánlat: tud. munkatárs, MTA TTK KPI (hangforrások, emberi észlelés modellezése)
  • Date: Tue, 22 Oct 2013 22:12:47 +0200

Kedves Fizinfo olvasók,

Az alábbi álláshirdetést kaptam, és továbbítom, hátha valakit érdekel ezen
a listán, vagy tud olyanról, akit érdekelhet. Számítógépes modellezés terén
tapasztalattal rendelkező, értelmes fizikus szerintem gyorsan bele tud
tanulni ebbe a -- látszólag a fizikától távol eső -- rendkívül érdekes
területbe.

Biró Tamás
(nyelvész)

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: István Winkler
<winkler.istvan AT ttk.mta.hu>

Kedves Tamás!

Ez lenne a hirdetés, amivel az MTA TTK KPI-ba keresünk tudományos
munkatársat. Olyan PhD-vel rendelkező kutatót keresünk, aki segítene
modellünk továbbfejlesztésében, amit hangforrások szétbontására, az
emberi észlelő rendszerről szerzett ismereteink alapján, készítettünk.

Mellékelem a hirdetés szövegét Word formában.

Üdv és kösz
István

  • [Fizinfo] állásajánlat: tud. munkatárs, MTA TTK KPI (hangforrások, emberi észlelés modellezése), Tamas Biro, 10/22/2013