fizinfo - [Fizinfo] Kutatók Éjszakája Műegyetem Fizikai Intézet

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Kutatók Éjszakája Műegyetem Fizikai Intézet

  • From: Härtlein Károly <hartlein AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu, tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Kutatók Éjszakája Műegyetem Fizikai Intézet
  • Date: Tue, 24 Sep 2013 16:34:34 +0200

Szeretettel várunk mindenkit az Intézeti nagyelőadónkba szeptember 27.-én.

17:00-18:30
Semmi varázslat, csak fizika I. <http://kutatokejszakaja.hu/2013/esemenynaptar/esemeny.php?id=699&menu_id=4>
http://kutatokejszakaja.hu/2013/esemenynaptar/esemeny.php?id=699&menu_id=4

19:30-21:00
Semmi varázslat, csak fizika II. <http://kutatokejszakaja.hu/2013/esemenynaptar/esemeny.php?id=705&menu_id=4>
http://kutatokejszakaja.hu/2013/esemenynaptar/esemeny.php?id=705&menu_id=4

*A helyszín:*

A Műegyetem F épülete a 29-es előadó terem, 1111 Budapest. Budafoki út 8.
http://szkeptikus.bme.hu/f-29.html

Idén is gondoltunk azokra, akik esetleg nem juthatnak el hozzánk, lesz közvetítésünk.

http://pcast1.eik.bme.hu/
http://pcast2.eik.bme.hu/

Ezeken a címeken lehet majd követni az előadásunkat.
Az előadás kezdetéig egy régebbi előadást vetítünk folyamatosan.
Teszteljük a rendszert, és lehetőség van felkészülni azoknak is akik interneten keresztül minket választanak.

Härtlein Károly

  • [Fizinfo] Kutatók Éjszakája Műegyetem Fizikai Intézet, Härtlein Károly, 09/24/2013