fizinfo - [Fizinfo] Elhunyt Csakanyne Jutka

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Elhunyt Csakanyne Jutka

  • From: Moróné Tapody Éva <tapodyeva AT gmail.com>
  • To: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Elhunyt Csakanyne Jutka
  • Date: Tue, 3 Sep 2013 20:45:34 +0200

*Megrendülten tudatjuk, hogy szakcsoportunk egykori elnöke,*

*CSÁKÁNY ANTALNÉ,*

*hosszú betegség után 2013. augusztus 12-én elhunyt.*

Búcsúztatása 2013. szeptember 5-én csütörtökön 11:15-kor lesz
a Farkasréti temető
Makovecz termében.

A fizikatanárok Csákány Jutkaként ismerték, szerették és tisztelték. Nagyon
sokunk számára ez a név előhív egy kedves, mosolygós arcot, egy örökmozgó
lelkes, az elveiért, elképzeléseiért kiálló, harcolni tudó ember emlékét.

Azok a szerencsések, akik tanítványai, kollégái lehettek, nem felejtik el,
hogy mindig számíthattak segítőkészségére, szakmai tudására, különösen
akkor, ha a fizika tanításáról volt szó. Tankönyveivel és az Eötvös Loránd
Fizikai Társulatban végzett munkájával jelentősen elősegítette a
fizikaoktatás fejlődését,és így minden fizikatanárnak segítő kollégája volt.

Tisztelegjünk e kiváló ember, szakember és barát előtt azzal, hogy otthon
gondolunk rá, vagy ha lehet, elmegyünk a temetésére.

Az Eötvös Lorád Fizikai Társulat Általános Iskolai Szakcsoportja

  • [Fizinfo] Elhunyt Csakanyne Jutka, Moróné Tapody Éva, 09/03/2013