fizinfo - [Fizinfo] MOST a GalileoWebcast-on! SZTE rektora: Miért érdemes ma fizikusnak tanulni?

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] MOST a GalileoWebcast-on! SZTE rektora: Miért érdemes ma fizikusnak tanulni?

  • From: Vizi Pal Gabor <vizi.pal.gabor AT wigner.mta.hu>
  • To: <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] MOST a GalileoWebcast-on! SZTE rektora: Miért érdemes ma fizikusnak tanulni?
  • Date: Tue, 25 Jun 2013 11:41:52 +0200

Dr. Szabó Gábor prof. (fizikus, akadémikus, SZTE TTIK Fizikus Tanszékcsoport-vezető, egyetemi tanár, a SZTE rektora):
- Miért érdemes ma fizikusnak tanulni?
A Nyári TÖK tábor 2013 megnyitóján, épp most, helyszíni adásban.

http://www.galileowebcast.hu/live.html

https://sites.google.com/site/nemethlaszlotok/nyari-toek-tabor-2013
és a többi előadás is folyamatosan.

Szíves tájékoztatásul.
Vizi Pál Gábor

  • [Fizinfo] MOST a GalileoWebcast-on! SZTE rektora: Miért érdemes ma fizikusnak tanulni?, Vizi Pal Gabor, 06/25/2013