fizinfo - [Fizinfo] posztdoktori lehetőség

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] posztdoktori lehetőség

  • From: "Viktor G. Czinner" <czinner.viktor AT wigner.mta.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu, kfkilistak AT mail.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] posztdoktori lehetőség
  • Date: Sat, 18 May 2013 21:55:24 +0100

Kedves Kollégák!

Bragában (Portugáliában), a Minho Egyetem Matematikai Intézetében
a magam valamint Filipe Mena témavezetése mellett egy 16 hónapos
posztdoktori pozíció nyílik idén szeptembertől a matematikiai
relativitáselmélet területén. A főbb kutási témáink:

- fekete lyukak elmélete (magasabb dimenziókban is);
- matematikai kozmológia;
- kvázi-lokális mennyiségek a relativitáselméletben;

A hivatalos kiírás az alábbi linken található:

http://www.eracareers.pt/opportunities/index.aspx?task=global&jobId=36642

A jelentkezéseket emailen lehet küldeni közvetlenül nekem:
czinner.viktor AT wigner.mta.hu
és/vagy Filipe Mena:
fmena AT math.uminho.pt
részére. A jelentkezésnek egy angol nyelvű CV-t és legalább két referencia
személy elérhetőségét kell tartalmaznia.

A jelentkezési határidő: MÁJUS 31!!!!

Kérem továbbítsák a lehetőséget minden potenciális érdeklődő számára.

Köszönettel,

Czinner Viktor...

--
Dr. Viktor G. Czinner

Centro de Matemática,
Universidade do Minho, Gualtar,
4710-057 Braga, Portugal

and

HAS Wigner Research Centre for Physics,
RMI, Department of Theoretical Physics,
H-1525 Budapest, Hungary

e-mail:
czinner.viktor AT wigner.mta.hu

  • [Fizinfo] posztdoktori lehetőség, Viktor G. Czinner, 05/18/2013