fizinfo - [Fizinfo] Tarsulati dijak.

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Tarsulati dijak.

  • From: "Horvath Istvan" <Horvath.Istvan AT uni-nke.hu>
  • To: <Fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Tarsulati dijak.
  • Date: Tue, 05 Mar 2013 17:59:05 +0100

Kedves Kollegak,

A februar 28-an megjelent felhivasrol irnek:
http://mailman.kfki.hu/pipermail/fizinfo/2013-February/010766.html

Ugy tudtam, hogy tarsulati dijat barki kaphat, a tagsag nem feltetel.
Ez a felhivasban is igy jelent meg.
Viszont az alabbi ennek ellentmond:
http://www.elft.hu/dijak/

A felhivasban szerepel, hogy
"díjak odaítélésével kapcsolatban az Alapszabály vonatkozó
rendelkezései az irányadóak"
Az alapszabalyban a legtöbb dijrol nincs is szo.
De ez nem gond, mert a 6. paragrafus e, pontja irja
"végzett eredményes tevékenység elismerésére alapított,
a Küldöttközgyűlés külön határozatában felsorolt társulati díjak"

Nem tudom, mit mond a hatarozat. Gondolom semmi gond
nincs az eddigi gyakorlattal, hogy nem tagok is kaphatnak dijat.
Viszont javasolnam, hogy ha lehet, akkor a
http://www.elft.hu/dijak/
oldalon 14-szer szereplo "annak a tagjának" szoveget javitsuk at a
http://mailman.kfki.hu/pipermail/fizinfo/2013-February/010766.html
felhivasban szereplo "annak a személynek" szovegre.

Koszonettel,
Horvath Pista

Ezt az e-mailt virus- es SPAM-szuresnek vetettuk ala a filter:mail
MessageLabs rendszerrel. Tovabbi informacio: http://www.filtermax.hu

This email has been scanned for viruses and SPAM by the filter:mail
MessageLabs System. More information: http://www.filtermax.hu

  • [Fizinfo] Tarsulati dijak., Horvath Istvan, 03/05/2013