fizinfo - [Fizinfo] Kávészünet ma 15.00

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Kávészünet ma 15.00

  • From: Kővári Zsolt <zs.g.kovari AT gmail.com>
  • To: Uhlár Karola <uhlar AT konkoly.hu>
  • Cc: fizinfo AT lists.kfki.hu, szeminar AT konkoly.hu
  • Subject: [Fizinfo] Kávészünet ma 15.00
  • Date: Wed, 13 Feb 2013 09:58:01 +0100

A mai Kávészünetre viszont mindenkit szeretettel várunk:

"Mars a Földön - extrém sport
kutatóknak"<http://www.konkoly.hu/szeminar/szeminarium.shtml>
Kereszturi Ákos előadása ma 15.00-tól az MTA CSFK CSI földszinti
előadójában.

üdvözlettel:
Kővári Zsolt
programfelelős

2013. február 13. 9:38 Uhlár Karola írta,
<uhlar AT konkoly.hu>:

> Tisztelt Érdeklődők, kedves Kollégák!
>
> Az alábbi szeminárium az előadó betegsége miatt elmarad. Az előadás egy
> későbbi időpontban meg lesz tartva, a pontos időpontról értesítést küldünk.
>
> Tisztelettel,
> Uhlár Karola
> titkárnő
> MTA CSFK
>

> -------- Eredeti üzenet -------- Tárgy: MTA CSFK CSI szeminárium, 2013.
> 02. 14., 14:00 Dátum: Thu, 07 Feb 2013 13:45:11 +0100 Feladó: Uhlár
> Karola
> <uhlar AT konkoly.hu>
>
> <uhlar AT konkoly.hu>
> [...]

  • [Fizinfo] Kávészünet ma 15.00, Kővári Zsolt, 02/13/2013