fizinfo - Re: [Fizinfo] billiard, trilliard, stb

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] billiard, trilliard, stb

  • From: Balint Laczay <blac1175 AT gmail.com>
  • To: Horvath Istvan <Horvath.Istvan AT uni-nke.hu>
  • Cc: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] billiard, trilliard, stb
  • Date: Fri, 30 Nov 2012 14:53:58 -0800

A leveled alapjan valaszinuleg tudsz errol, de lehet hogy megsem lattad ezt
a cikket:
http://hu.wikipedia.org/wiki/R%C3%B6vid_%C3%A9s_hossz%C3%BA_sk%C3%A1la

Sajnos a tortenet fejezetben (bar nem olvastam pontosan vegig, azt hiszem)
nem ir sokat arrol, honnet jon a billiard elnevezes pontosan, vagy hogy
mikortol hasznalatos, szoval nem igazan valaszolja meg amit kerdezel, de
azert ad egy csomo informaciot.

Balint Laczay

2012/11/30 Horvath Istvan
<Horvath.Istvan AT uni-nke.hu>