fizinfo - [Fizinfo] Atomenergiáról mindenkinek előadássorozat a SZE-n

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Atomenergiáról mindenkinek előadássorozat a SZE-n

  • From: Miklós Berta <bertam AT sze.hu>
  • To: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Atomenergiáról mindenkinek előadássorozat a SZE-n
  • Date: Fri, 23 Nov 2012 07:43:34 +0100

*2012. november 28 - án a Győri Széchenyi István Egyetem lesz az
"Atomenergiáról mindenkinek" című előadássorozat következő állomása.*
*
*
A regionális ismeretterjesztő konferencia programja:

10.30 Köszöntő
Rónaky József főigazgató
Országos Atomenergia Hivatal

10.35 Film az Országos Atomenergia Hivatal tájékoztatási tevékenységéről

10.40 Megnyitó
Szekeres Tamás rektor
egyetemi tanár
Széchenyi István Egyetem

10.50 Sugárzó környezetünk
Lázár István KNPA koordinátor
Országos Atomenergia Hivatal

11.20 Atomerőművek biztonsága
Fichtinger Gyula főigazgató-helyettes
Országos Atomenergia Hivatal

11.50 Atomenergia a 21. században
Sükösd Csaba egyetemi docens,
igazgatóhelyettes
BME Nukleáris Technikai Intézet

12.20 - 12.30 Hozzászólások, kérdések

12.30 - 13.00 Szünet

13.00 Fukushima és tanulságai
Rónaky József főigazgató
Országos Atomenergia Hivatal

13.30 A radioaktív hulladékokról
Nős Bálint
Stratégiai és Mérnöki Iroda irodavezető
Radioaktív Hulladékokat Kezelő Közhasznú Nonprofit Kft.

14.00 Fúziós energiatermelés
Berta Miklós egyetemi adjunktus
Széchenyi István Egyetem
Fizika és Kémia Tanszék

14.30 - 14.45 Hozzászólások, kérdések

14.45 Zárszó

A konferencia előadásai követhetők lesznek az interneten a
http://videotorium.hu felsőoktatási videóportálon az élő közvetítések linkre
kattintva.

--
Dr. Berta Miklós
egyetemi adjunktus / assistant professor

  • [Fizinfo] Atomenergiáról mindenkinek előadássorozat a SZE-n, Miklós Berta, 11/23/2012