fizinfo - [Fizinfo] LHC T3 Grid Kozpont Debrecenben (workshop)

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] LHC T3 Grid Kozpont Debrecenben (workshop)

  • From: Király Beáta <kiralyb AT atomki.hu>
  • To: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] LHC T3 Grid Kozpont Debrecenben (workshop)
  • Date: Tue, 20 Nov 2012 11:38:17 +0100 (CET)

Kedves Kollegak!

Tisztelettel meghivunk minden erdeklodot a
debreceni LHC T3 Grid Kozpont
megnyitoja alkalmabol
a Magyar Tudomany Unnepe rendezvenysorozat kereteben
megrendezesre kerulo workshop-ra.

Reszletek: http://www.atomki.hu/Grid_program.pdf

---
LHC T3 Grid Központ Debrecenben
Workshop

Időpont: 2012.nov.22. csütörtök
Tudományterület: fizika, informatika
Szervezi: MTA Atommagkutató Intézet, Debreceni Egyetem
Helyszín: MTA Atommagkutató Intézet
4026 Debrecen, Bem tér 18/C Nagyelőadó (XII. épület, 3. emelet)
Kapcsolattartó: Dr. Trócsányi Zoltán
e-mail:
trocsanyi.zoltan AT atomki.mta.hu

Regisztracio: nincs

Program
10:30 Tea

11:00 Megnyitó
Trócsányi Zoltán, fizikus, egyetemi tanár, Debreceni Egyetem

11:10 LHC T3 Grid központ az ATOMKI-ban
Feró Orsolya, informatikus, MTA Atomki

11:30 LHC események szimulációja az Atomki T3 központjában
Kardos Ádám, fizikus, PhD hallgató

12:00 Kvantumszíndinamika rácson: a T3 központ továbbfejlesztése
Kovács Tamás, fizikus, Lendület Program, MTA Atomki

12:30 Tervek
Trócsányi Zoltán
---

Udvozlettel:
Beata KIRALY, PhD
MTA Atomki
Hungarian Academy of Sciences
Institute of Nuclear Research
H-4026 Debrecen, Bem ter 18/c
Tel: +36 52 509 200
Fax: +36 52 416 181
E-mail:
kiraly.beata AT atomki.mta.hu
www.atomki.mta.hu

  • [Fizinfo] LHC T3 Grid Kozpont Debrecenben (workshop), Király Beáta, 11/20/2012