fizinfo - [Fizinfo] XVIII. Szkeptikus - elozetes

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] XVIII. Szkeptikus - elozetes

  • From: "Hudoba, György" <hudoba.gyorgy AT arek.uni-obuda.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] XVIII. Szkeptikus - elozetes
  • Date: Thu, 25 Oct 2012 12:38:00 +0200

Tisztelt Fizinfó Olvasók!

Immár tizennyolcadik éve annak, hogy a hazai szkeptikusok összegyűlnek Székesfehérváron, ahol a tudomány és az értelem nevében próbálnak fellépni az áltudományos nézetek ellen. Céljuk, hogy tapasztalatot cseréljenek, megvitassák az aktuális kérdéseket, teendőket. A rendezvény nyitott, minden érdeklődőt szeretettel várunk. A közönség az adott témák legjobb szakembereitől szerezhet tudományosan megalapozott ismereteket olyan kérdésekről, melyekről ellentmondásos nézetek, vagy hiedelmek keringenek a köztudatban.

Az idei rendezvény mottója:

A józan ész fuvallata az elborult trendek forgatagában

Szkeptikusok XVIII. Országos Konferenciája
2012. november 17. szombat 10 óra

Program előzetes

Megnyitó: Dr. Györök György főigazgató,
Óbudai Egyetem Alba Regia Egyetemi Központ

A rendezvényt köszönti Brájer Éva alpolgármester,
Székesfehérvár Megyei Jogú Város Önkormányzata

DÉLELŐTT
Hraskó Gábor: Beszámoló az elmúlt év szkeptikus eseményeiről
Pintér András: Hol vagyunk a nemzetközi szkeptikus térben?
Ponori Thewrewk Aurél csillagászattörténész: Sokadik világvégém - avagy gyakorlat teszi a mestert?
Dr. Lakos András infektológus: Az oltásellenes mozgalmak

DÉLUTÁN
Szilárd Antal okl. villamosmérnök: Villanyórák lassítása és egyéb átverések
Dr. Györgyey János biológus: A genetikailag módosított organizmusokról józan ésszel
Pálfi Zoltán: HUN-e, avagy tényleg minden és mindenki magyar?

Aktualitások és további információk a honlapon találhatók.

A rendezvény helyszíne (az idén a szokásostól eltérő helyen!):

Óbudai Egyetem, Alba Regia Egyetemi Központ
Székesfehérvár, Budai út 45.

Szervezők:

Szkeptikus Társaság
Terkán Lajos Bemutató Csillagvizsgáló
Óbudai Egyetem, Alba Regia Egyetemi Központ

A rendezvény honlapja: http://telapo.datatrans.hu/szkeptikus

Hudoba György

  • [Fizinfo] XVIII. Szkeptikus - elozetes, Hudoba, György, 10/25/2012