fizinfo - [Fizinfo] Jubileumi Konferencia (2012. október 17-én) BME

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Jubileumi Konferencia (2012. október 17-én) BME

  • From: admin Hns-Ens <noreply.hns.ens AT gmail.com>
  • To: hns-ens AT euronuclear.info, fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Jubileumi Konferencia (2012. október 17-én) BME
  • Date: Tue, 16 Oct 2012 12:11:13 +0200

Tisztelt Tagtársunk, Kedves Érdeklődő!

Figyelmébe ajánljuk az Energetikai Szakkollégium által rendezett Jubileumi
Konferenciát!
http://www.eszk.org/index.php?l=hu&p=rendezvenyeink&s=jubileumi_konferencia
Alábbiakban a Szakkollégium felhívását olvashatja:

A félév kiemelkedő eseménye lesz a *Jubileumi Konferencia*, amelyet az
alapítás napján *(2012. október 17-én)* tartunk a Budapesti Műszaki és
Gazdaságtudományi Egyetemen. Az esemény tematikája felöleli a hazai
energetikai ipar elmúlt 10 évének legfontosabb kérdéseit, és egyben az
elkövetkezendő időszak aktualitásait. Rendezvényünkre a szakma meghatározó
képviselőit várjuk!

*A rendezvény fővédnöke:*

Dr. Péceli Gábor
a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem rektora

*A rendezvény védnökei:*

Dr. Vajta László
a BME Villamosmérnöki és Informatikai Karának dékánja

Dr. Czigány Tibor
a BME Gépészmérnöki Karának dékánja

Dr. Stépán Gábor
az MTA Műszaki Tudományok Osztályának elnöke

*Plenáris előadás tartására elfogadták a meghívásunkat:*
*Dr. Gerse Károly*
elnök-vezérigazgatói főtanácsadó, MVM Zrt. *Lenkei István*
MVM Paksi Atomerőmű Zrt. vezérigazgatói tanácsadó *Dr. Holoda Attila*
Energetikáért felelős helyettes államtitkár

*Szakkollégiumi szekcióban előadnak: *

Lipcsei Gábor, Kovács Nóra, Papp Szabolcs, Vörös Csaba

A Jubileumi Konferenciára előzetesen regisztrálni a
jubileum AT eszk.orgcímen
lehet.

  • [Fizinfo] Jubileumi Konferencia (2012. október 17-én) BME, admin Hns-Ens, 10/16/2012