fizinfo - [Fizinfo] Hihetetlen történet

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Hihetetlen történet

  • From: Härtlein Károly <hartlein AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Hihetetlen történet
  • Date: Fri, 28 Sep 2012 11:42:58 +0200

Tóth Pál barátomtól érkezett egy történet, amit úgy gondolom érdemes közreadni:

Härtlein Károly

Szerdán Sarkadon jártam a Fizibusszal.

http://www.energiasuli.hu/fizibusz/mi_a_fizibusz

Aznapra két elo"adás volt betervezve, az egyik helyen 280 nézo"t, a
másikon pedig 220-at jeleztek elo"re.
Az elso" elo"adáson ott ült velem szemben 280 gyerek. Szépen el is
kezdtem, mint általában, a szokásos "koreográfia" szerint. Akkor még
nem sejthettem, mennyire meghatározó, szinte szürreális élményben
lesz részem...
Akik látták már az elo"adásomat, tudják, hogy a kísérletekhez
szoktam kihívni gyereket...Az egyik nitrogénes kísérletnél is így
tettem.
Kértem önként jelentkezo"t. Jelentkeztek is vagy ötvenen.
Találomra ráböktem egy negyedik-ötödikes forma fiúra. Kijött, és én
kérdezem to"le hogy hívják.
Mire azt mondja nekem, hogy Eötvös Loránd....
Mindjárt visszavettem a hangero"bo"l és odasúgtam neki, hogy
figyelj...ne szórakozz már velem....mi a neved....mire megismétli
hogy Eötvös Loránd. Így. ahogy írom....hát én majdnem hanyatt
estem...a kollégák is bólogattak, hogy tényleg....
Ott ült 280 gyerek, köztük maga Eötvös Loránd és én pont rá böktem
rá...ilyen nincs. Úgyhogy ezúttal Eötvös Loránddal kísérleteztem.
A következo" gyereknél azért mondtam hogy te meg nehogy azt mondd,
hogy Jedlik Ányosnak hívnak, mert lefejelem az asztalt :)

  • [Fizinfo] Hihetetlen történet, Härtlein Károly, 09/28/2012