fizinfo - [Fizinfo] Karolyhazy Frigyes

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Karolyhazy Frigyes

  • From: Kádár György <kadargy AT mfa.kfki.hu>
  • To: FIZINFO <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Karolyhazy Frigyes
  • Date: Mon, 18 Jun 2012 12:18:08 +0200

Tisztelt Kollégák!
Károlyházy Frigyes Tanár urat a II. kerületi Önkormányzat a II. Kerületért Emlékéremmel tünteti ki.
Az önkormányzati illetékestől kapott információ szerint a - sajnos zártkörű - hivatalos átadási ünnepség csütörtökön, 2012. június 21.-én lesz a Marczibányi téri Művelődési Központban.
Szerettem volna ezt az eseményt itt a FIZINFO-n meghívásként meghirdetni, sőt néhány kollégának szinte személyes meghívásként meg is említettem, tőlük ezennel kérek elnézést, nem rajtam múlik.
Bár az átadáson nem lehet jelen mindenki, aki szívesen részt vett volna, mindazok, akik Károlyházy Frici Tanár Úr volt tanítványai voltunk és mai is tisztelettel és megbecsüléssel gondolunk rá, örömmel és megelégedéssel vehetjük tudomásul a II. Kerület kitüntető figyelmét.
Üdv: Kádár György, II. kerületi lakos

  • [Fizinfo] Karolyhazy Frigyes, Kádár György, 06/18/2012