fizinfo - [Fizinfo] Csillagászati, fizikai és atomfizikai előadások - élőben!

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Csillagászati, fizikai és atomfizikai előadások - élőben!

  • From: Tepliczky István <level AT tepi.hu>
  • To: Fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Csillagászati, fizikai és atomfizikai előadások - élőben!
  • Date: Tue, 22 Nov 2011 13:07:41 +0100

Ma (22-én kedden) este 18 órától a tatai Posztóczky Károly Csillagvizsgáló és Múzeumból élőben közvetítjük Juhász András előadását "Fekete lyukak nyomában" címmel. Előzetese a közvetítési honlapon olvasható:

www.galileowebcast.hu

Csütörtökön (24-én) koraeste 17 órától az ELTE "Atomoktól a csillagokig" sorozat következő előadása keretében Bőthe Csaba fizikus, a Magyar Telekom igazgatója szól arról saját tapasztalaiból, miként hasznosul a fizikus végzettség az üzleti életben:
http://www.galileowebcast.hu/kozvetites_20111124a.html

Ugyanezen a napon - sajnos átfedéssel - 18 órától kezdődik a BME "Q" épületében Dr. Aszódi Attila, a BME Nukleáris Technikai Intézet tanszékvezetőjének előadása arról, mi történt Fukusimában az elmúlt hónapokban. A mostani előadás előzménye közvetlenül a tragikus cunamit követően hangzott el, felvétele megtekinthető a Galileo Webcast archívumában:
http://archive.galileowebcast.hu/20110420_Aszodi_Attila--A_fukusimai_atomeromu_balesete_es_hatasai/

Élő közvetítésünk oldala tehát: www.galileowebcast.hu
Korábbi felvételeink archívuma: http://archive.galileowebcast.hu